Loading...

راهکارهای افزایش فروش

work

راهکارهای افزایش فروش راهکارهایی است که مشترییان را ترغیب می‌کند تا رستوران شما سفارش دهند و نسبت به رستوران شما وفادار بمانند برای این منظور امکاناتی مورد نیاز است تا این امر محقق شود و تمامی این امکانات از طریق نرم‌افزار فودکافه در اختیار مدیر رستوران قرار می‌گیرد به صورت این امکانات به شش بخش تقسیم می‌شوند ترغیب به خرید، ترغیب به وفاداری، سهولت فرآیند سفارش‌دهی و پرداخت، سهولت ارسال سفارش، دریافت نظرات مشتریان جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و در نهایت ارسال پیامک‌های هوشمند یادآوری به مشتریان

  • ترغیب به خرید با امکاناتی نظیر تخفیفات هوشمند انجام می‌شود
  • ترغیب به وفاداری با امکاناتی نظیر کارت هدیه هوشمند و تخفیف برای سفارش بعدی انجام می‌شود
  • سهولت فرآیند سفارش‌دهی با امکاناتی نظیر سفارش آنلاین،منوی دیجیتال انجام می‌شود
  • سهولت پرداخت با امکانات درگاه پرداخت و راهکارهای پرداخت انجام می‌شود
  • با استفاده از پیک آنلاین در نرم‌افزار فودکافه ارسال سفارش به مشتریان نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود
  • لینک نظرسنجی هوشمند باتوجه به سفارش به مشریان ارسال می‌گردد

کلیه امکانات فود در کنار هم به افزایش فروش رستوران شما کمک بسزایی می‌نماید

برای جذب مشتری، فودکافه امکانات متمایزی را در اختیاز مدیر رستوران قرار می‌دهد.یکی از این امکانات تخفیف هوشمند می‌باشد، مدیر رستوارن می‌تواند انواع تخفیفات مختلف را بر اساس روزهای هفته، ساعات خلوت، تاریخ تولد مشتری و ... در سیستم تعریف نماید.

  • تخفیف روزهای خاص هفته (مثلا دوشنبه‌ها 5% تخفیف)
  • تخفیف ساعات خلوت (مثلا از ساعت 14 تا 17)
  • تخفیف روز تولد (یک تخفیف هیجان انگیز)
  • ایجاد طرح تخفیفات ترکیبی (مثلا شنبه ها از ساعت 14 تا 17 فقط منوی کافی‌شاپ)

کش بک یا برگرداندن مقداری از مبلغ خرید به کیف پول مشتری جهت سفارش بعدی یکی از راهکارهای ثابت شده ایجاد مشتریان وفادار است در این راستا فودکافه این امکان را در اختیار مدیران رستوران قرار می‌دهد تا بخشی از مبلغ سفارش را به صورت کارت هدیه به مشتری برگردانند این کارت هدیه در سفارشات بعدی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد

  • امکان ایجاد و چاپ کد تخفیف، کارت هدیه و کارت تخفیف با پرینتر حرارتی
  • امکان ایجاد کارت هدیه به صورت خودکار بعد از هر سفارش
  • امکان پیامک کارت هدیه به مشتریان و پیامک یادآوری برای ترغیب به خرید

پرداخت آنلاین یکی از نیازمندی‌های سفارش آنلاین می‌باشد، که سفارش آنلاین را آسانتر و دلپذیرتر می‌نماید.
فودکافه امکانات جذابی را برای پرداخت آنلاین مهیا کرده‌است که کاملا با نرم‌افزار فودکافه هماهنگ است

فودکافه با همکاری شرکت‌های ارائه دهنده پیک آنلاین یکی از مشکلات اساسی رستوران‌ها را حل نموده، دیگر نیازی به استخدام پیک ندارید تنها با یک کلیک پیک آنلاین جلوی رستوران شماست.

دانستن نظرات مشتریان کمک بزرگی به پیشرفت شما می‌نماید. امکان به صورت یکپارچه در نرم‌افزار فودکافه برای شما مهیا است.

از طریق نرم‌افزار به صورت یکپارچه می‌توانید به مشتریان پیامک ارسال نمایید.

هواداران یک مجموعه میتوانند بزرگترین تبلیغ برای آن مجموعه به حساب آیند، از این رو این امکان فراهم شده که افراد در سایت شما ثبت نام نمایند و هوادار رستوارن شما شوند، درعوض رستوران هم میتواند با داشتن شماره تماس، عکس پروفایل و تاریخ تولد آنان، برای هواداران امکانات ویژه قائل شود.

  • انواع گزارش‌‌گیری بر اساس تاریخ، کارکرد صندوق و ...
  • گزارش مربوط به فروش شعب از طریق اینترنت
  • گزارشات مربوط به سفارشات ابطالی و تغییر یافته(باقابلیت ردیابی)
  • گزارش فروش به تفکیک غذا
  • گزارشات آماری فروش و بازدید از سایت روی نمودار
  • گزارشات فروش منطقه ای روی نقشه و ....
  • امکان تعریف پوزبانکی و گزارشات به تفکیک تراکنش‌های هر پوز
درخواست مشاوره
درخواست مشاوره رایگان

همکاران ما در فودکافه آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند. با پر کردن فرم در کوتاهترین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.