راهکارهای افزایش فروش راهکارهایی است که مشترییان را ترغیب میکند تا رستوران شما سفارش دهند و نسبت به رستوران شما وفادار بمانند برای این منظور امکاناتی مورد نیاز است تا این امر محقق شود و تمامی این امکانات از طریق نرمافزار فودکافه در اختیار مدیر رستوران قرار میگیرد به صورت این امکانات به شش بخش تقسیم میشوند ترغیب به خرید، ترغیب به وفاداری، سهولت فرآیند سفارشدهی و پرداخت، سهولت ارسال سفارش، دریافت نظرات مشتریان جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات و در نهایت ارسال پیامکهای هوشمند یادآوری به مشتریان
کلیه امکانات فود در کنار هم به افزایش فروش رستوران شما کمک بسزایی مینماید
برای جذب مشتری، فودکافه امکانات متمایزی را در اختیاز مدیر رستوران قرار میدهد.یکی از این امکانات تخفیف هوشمند میباشد، مدیر رستوارن میتواند انواع تخفیفات مختلف را بر اساس روزهای هفته، ساعات خلوت، تاریخ تولد مشتری و ... در سیستم تعریف نماید.
کش بک یا برگرداندن مقداری از مبلغ خرید به کیف پول مشتری جهت سفارش بعدی یکی از راهکارهای ثابت شده ایجاد مشتریان وفادار است در این راستا فودکافه این امکان را در اختیار مدیران رستوران قرار میدهد تا بخشی از مبلغ سفارش را به صورت کارت هدیه به مشتری برگردانند این کارت هدیه در سفارشات بعدی میتواند مورد استفاده قرار گیرد
پرداخت آنلاین یکی از نیازمندیهای سفارش آنلاین میباشد، که سفارش آنلاین را آسانتر و دلپذیرتر مینماید.
فودکافه امکانات جذابی را برای پرداخت آنلاین مهیا کردهاست که کاملا با نرمافزار فودکافه هماهنگ است
فودکافه با همکاری شرکتهای ارائه دهنده پیک آنلاین یکی از مشکلات اساسی رستورانها را حل نموده، دیگر نیازی به استخدام پیک ندارید تنها با یک کلیک پیک آنلاین جلوی رستوران شماست.
دانستن نظرات مشتریان کمک بزرگی به پیشرفت شما مینماید. امکان به صورت یکپارچه در نرمافزار فودکافه برای شما مهیا است.
از طریق نرمافزار به صورت یکپارچه میتوانید به مشتریان پیامک ارسال نمایید.
همکاران ما در فودکافه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با پر کردن فرم در کوتاهترین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.